Jralkan Hatice_ceylan bulantilar tam azaldi derken bitmiyorlar 🤦♀️11+5 gunluguz . Pantalonlarim oluyor fakat dugme kisimlarindan sıkmaya başladı, artik buyuyoruz😍
Funda16 13+6 dayız bugün herşey şükür yolunda 🙏🏻 en baştan beri sıkıntı yaşamadım ufak tefek bulantılar dışında belli belirsiz görünmeye de başladık 😎 sağlıkla kucağımıza alalım kızlar inşallah ☺️
Tgb2310 Bnmde henüz 9.haftamz bitcek ama nisan da gelicek bebişlerim,hiç bir belirtim yok ya herkes şanslısın diyor ama ne bileyim bi tuhaf oluyor
Esraltay Tgb2310 bende 12+6 dayım hiç kusmadım bulantım olmadı millet sus nazar değecek diyor ama ben hamile olduğumu bile unutuyorum bazen 😊
Ummugulsum_44 11+2 yiz cinsiyet öğrenen ya da belli belirsiz olan varmı 2 haftaya doktora gidicez öğrenir miyim aceba
Bebekkikusu Ummugulsum_44 15+2 de oglum olacagini ogrendim bu gunde netlestirdik acele etmeyin erken ogrenmelerde yanilma olabiliyo
Zehrabulut01 Ummugulsum_44 benim 12 haftalik 5 gun once gittim %70 kiz dedi 1 hafta sonra tekrar g3l dedi
Ummugulsum_44 Tgb2310 MaşaAllah herkese nasip olmuyor valla Rabbim sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin inşaAllah yavrucakları🖤
Tgb2310 Ummugulsum_44 amin inşallah biz de beklemiyordk hiç ultrasona gitmeden önce rüyamda bebeğmn erken doğduğunu görmştm snra dr de ikiz bebek old öğrendik ve erken doğarlar ddi