sevval55 hellotuuba bence 2019da doguran ve doguracak olanlar kız, 2020 bebekleri erkek☺️ Çevremde hep öyle
Hayalet hellotuuba galiba 😁 ben 2018 de kendimle birlikte herkesin kızdı nadiren erkek vardı bu sene de hamileyim bana da şimdi erkek dediler ama etrafımdada çok erkek var geneli öyle duydum şimdi artık hayrolsun diyelim 🤣
Sevilay_dvc hellotuuba bwn henüz kiz bebek bekleyenle karşılaşmadım. Vala bende erkek bi teyzemin ikizleri olcak o kiz erkek. O kadarda olsun vala herkes erkek bencede 😍😍
Grlrrr hellotuuba Çevremde hiç erkek bebek yok hepsi kız. Kafayı yiyorum bir tane erkek yok. Ama benim bir oğlum olacak nasipse hala inanamıyorum, nazar değmez umarım kıskanıyorlar ne varsa sanki kıskanacak 🙄
hellotuuba Grlrrr ayy dua edin bol bol okuyun bebeğinizi , sağlıcakla gelsin inşallah♥️♥️ Bu işler nasip işleri yanii, Allah korusun bebişlerimizi 😊
Zeynep06 hellotuuba bende kız hissediyordum iki Dr. da erkek dedi ama halada kız hissediyorum bakalım hayırlısı
Smraozn12 hellotuuba bende dahil olmak uzere akrabalar arkadaslar nekadar hamile varsa hepsi kız 💁♀️
Leman0134 Bencede erkek senesi çünkü kıyafet bulamıyorum resmen. Bütün kız kıyafetlerinin stokları full erkeklerin ki tükenmiş .
Arzumworld Feyzazdra aynen bende merak ediyorum bakalim 15 haftalik hamileyim bizimki ne olacak herkes kiz diyor ama bakalim
Recbey hellotuuba evet katılıyorum size benimde oğlum olacak inşallah hepimizi sağlıkla sihhatle kucagimiza alalim insallah🐣🤲😊