Yenianne canım aynıyıııızzzzzz hatta nolur çözüm bulduysan buna bana da söyle uygulayayım.
Bende hamileyim, bu konuda stres yapmaktan da bıktım, çok anlayışsızlar senşnde anlattığın gibi, detayları geçiyorum bende de anlatacak çok şey var çünkü.
Tek derdim eşimle bu yüzden tartışmak istemiyorum 🙁
Uygun bi şekilde söylemek bile olmuyor tatlı dil işe yaramıyor hemen savunmaya geçiyor annesini babasını, napam lazım bilmiyorum