Kayınpederler de hayatımızın ayrı bi konusu , derdi , tasası tabi😬 Benim kayınpeder iyidir, hoştur, eli beceriklidir, çok çalışır, ama çok konuşur😒 Bazen şakasına bi laf eder, beni benden alır, sinir olurum. Aklınca beni yoklar. Ama kayınvalidem de görümcem de eşim de , kayınpederin huyunu bildiklerinden “ sen ona bakma boş konuşur , idare et” derler. Para mevzusunda ise biz her iki aileye de yardım ederiz. Borcumuz elbette var ama anne babaya yardım da çok önemli. Onlar da bizden zaten zorla bişi istemiyor Allah var. Biz biraz ona biraz buna şeklinde yardımcı oluyoruz. Her iki tarafı da dengelemeye çalışıyoruz. Benden asla altınları istemediler , sadece ailenin ortak kasası var oraya koyabiliriz demişlerdi . O kasada teyzeler dayılar ve diğer gelinlerinde altınları ayrı ayrı kutularda duruyordu. Ama ben sadece düğüne kdar takılanların durmasına izin verdim. Düğünden sonra takılanlarla birlikte kendime ayrı kasa aldırıp oraya koydum. kim ne kadar o kasadan harcadın veya üzerine ekledim bilmez. zaten eşimde altınları istemiyor, en başından beri “tüm altınlarım tüm birikimim çocuklarımın “ diyorum. O da Allah razı olsun , eksiltmek yerine üzerine yavas yavas ekletiyor. Ama bazen bi düğün oluyor, kayınpeder diyor ki “ düğünde size takıldı geri borcunu biz niye cepten ödüyoruz” işte yine kendince espiri yapıyor. o zaman beni sinirlendiriyor ama ses çıkartmıyorum zaten araya hemen Allah tan eşim veya kayınvalidem giriyor ..