Elif_12 Ben 10lu alıcam Aralık’ta olucak benimkide onu fotoğraf çekimlerinde kullanıcam ilk bebeğim sonuçta herseyi tam olsun istiyorum😍 bide hastanede hastanenin yaptığı kıyafeti direk bebege giydiriyorlar tulum şapka eldiven battaniyesiyle getiriyorlar bebeği yanımıza, isteğe bağlı kendi aldığın kıyafeti giydirmek istersen onu çıkarıp giydirirsin ben onu akşam çıkartıp kendi aldıklarımı giydirmeyi düşünüyorum