Hapyyli10 canım ben kötü oldugundan demiyorum ama ben ibrahim diye seslenemem. Babamgilde kıydular kendi ismini yanına bi daha koydular yine babamın ismini seslenmiyorux. Yani çagırmayız. Ben asla koymam demedim eşim ısrarcı olursa koyaruz ama yanına bir isim olur onunla sesleniriz. Ben bi ismin karakterine kimden aldugına falan dikkat ederm . Yani cocuga birinin ismini veriyosan cocugun huyu hustu o kişiye çekiyor. En yakın örnek babamdan biliyorum. O yüzden biraz da .. hayırlısı bi cinsiyetimiz belli olsunda 😊