Rabia59 ya biz soracagız illa ki ama kendimiz karar verip biz bunu düşünüyoruz diyecegz. Erkek isminde eşimin babası ismi gecti aramızda eşimle ama ben istemiyorum cnkü kullanamam yine yanına ek olacak eşimde kendi istediginden degilde etrafdan tek oğlan oldugundan babanın ismini koy falan denildiği için. Yoksa eşim turan göktuğ isimlerini seviyordu. Suan öyle kararlastık. Ege benim fikrim 😊 eger yine koymak isterse ege kalır babasının ismini de ekleriz. babasının ismi 'İbrahim' Ege olur