Ezgimrt1 Kızlar bazı kadınlar hep içtim içtim çocuğumda hep gaz sorunu oldu dediler. Ama bana doktorum iç zararı yok dedi ben ne yapacağımı şaşırdım içmek mi gerek içmemek mi ?
denden Ezgimrt1 bende günde 2-3 tane içiyorum çok rahatlıyorum. doktorda bol bol iç dedi. gaz sorunuyla ilgili bi bilgim yok ama 😕 içilmesi öneriliyor genelde
Ezgimrt1 Tamam ama doğum yapmış kadınlar sonuçta onlar bir anne yaşanmışlık var. Ben zaten yararlı doktorum iç dedi diye sürekli içen biriyim ama öyle söylemler olunca burda da doğum yapan anneler yazar diye post açtım
Laley Ezgimrt1 ben içiyorum iki gebeliğim dede ictim şimdi 3 cü gebeliğim 7 haftalığım ve hayla içiyorum maden suyu meyveli ve sade icebiliriz
niliyy Laley meyveli değil malesef ki . Meyveliler maden suyu olarak geçmiyor onlar bildiğniz gazlı içecek.
duyguyilmaz Laley meyveli olanlar maden suyu degil yalniz soda onlar. Ikisi farkli icmemiz geren sade maden suyu.
BeybininAnasi Abartılmadığı sürece zararı yok, zararı da kesinlikle bebeğin daha gazlı olması değil. Günde bir tane tavsiye ediliyor, çünkü mineraller yönünden çok zengin. Ancak sodyum içeriği tansiyonu yükseltebiliyor, bu da ödeme sebep oluyor. Bu nedenle günde bir tane en ideali ama ben yazın günde 2-3 tane içtim valla 😔😔😔😔
Svldlrbsy Ezgimrt1 benim inanılmaz bacak krampları sorunum vardı doktoruma söyledim içebilirsen sade maden suyu iç dedi günde Bi şişe içiyorum inanın zerre kramp flan kalmadı
Berdogan Ilk hamileliğimde hiç içmedim kızım kolik bebekti. Şimdi ki hamileliğimde kaşık agrım çok magnezyum için hergun 1 sise içiyorum bencede pek mantıklı değil