Mstiskaya Merhaba kizlar, 22. Haftada yüklemem yapıldı . 1.saat 206 ikinci saat 126 cikti. Şu an 26+5 im. Ailemde şeker olduğundan erken yaptırdı doktorum ve beklediğim üzere gestasyonel diyabetim. Derhal endokrinolojiye basladim ilk hafta diyet denedik. Şöyle söyleyeyim bir kırıntı dahi bozmadım çok dikkatli olmama rağmen bir süre yükseldi özellikle akşamları. Bir kez olmak üzere insuline başladık derken su an günde 4 kez insülin vuruyorum. Fazla kilo almadım diyetime deli gibi uyuyorum günde 2.5 litre su yürüyüş derken idare ediyorum. Allah'a şükür bebeğimi su an etkilenmemiş suyum gelişimi falan çok normalmiş. Diyete gelince ekmekte var ama halk ekmeğin organik tam buğday ekmeğinden başka ekmek vermedi bana. Pirinç patates hazır çorbalar ve soslar nar ekşisi vs yasak. Bir dilim ekmek yerine 3 yemek kaşığı bulgur veriyor yada 3 yemek kaşığı kepekli makarna. Öğlen sebze ise akşam et yanında da 5 yemek kaşığı yoğurt bir kepçe çorba . Aralarda 1 meyve ve meyveyi 2 adet ceviz içiyle yada 10 adet çiğ bademle tuketmemi öneriyor. Biraz uzun oldu ama bu konuda galiba en tecrübeli benim kizlar. Hepimize geçmiş olsun.