Ayse_bayram33 34+3 merdivenlerden düştüm bebekte bişey yok ama çok korkuom Dr. Progestan verdi başına böyle bişey gelen varmı
Bsrtrcl Ayse_bayram33 canım ablamda düştü merdivenden değil ama bir basamağı görmemişti.. Çok şiddetli değildi düşmesi ama doktora hemen gitti doktor baktı bir şey yoktu.. İçini ferah tut
Knefe Ayse_bayram33 benim ablam direk karninin ustune dusmustu sokakta cok sukur hicbirsey olmadi icinizi ferah tutun🙏🏻
_Merius_ Ayse_bayram33 doktorun iyi dediyse hiç korkma canım allah'a emanet minik kuzun biz eşsiz bir donanımla taşıyoruz onları belki p düştüğünü hissetmemistir bile 🙏 hiç korkma bol bol dua et konuş ufaklikla
Ayse_bayram33 Badevehande inşallah daha sonra bişey olmaz dua et nolur ya Allah kimsenin başına vermesin
Hasisinmelegi Kayınvalidem eşime hamileyken sanırım 6 aylık falan merdivenden düşmüş hemde ne düşüş.. ama birşey olmamış başlarda hareketlerini hissetmemis muhtemelen kasilmisti karnında. Bebek bizim sandigimizdan daha korunaklı bir yerdeymis hem rahimde hem suyun içinde öyle kolay birşey olmaz Allah korusun hepimizi canını sıkma dinlen birkaç gün yorma kendini
Ayse_bayram33 Hasisinmelegi ben baktirdim kalp atışları falan normal hareketleride var ama işte insan ister istemez korkuo 😔
Eime Merhaba bende geçen düştüm çokmu sert düştünüz ben çıkarken düştüm hatta karnımın üst kısmı biraz değdi yere hastaneye de gitmedim bebeği suyu falan korur inşAllah hareketlerini hissedince telas etmedim sizde etmeyin dahada stres olursunuz
Ayse_bayram33 Eime merdivenlerden ayaklarım kaydı sırt üstü düştüm canım ellerim de poşetler vardı çok ani oldu hatirlamiom 😔