Ozican seyma19 illa ki vardır ama çok iyi ama doğum konusunda ana anlatırlar.Çok acımasızlar.Sancı çekerken bile bağırma diye terlsliyorlarmış.
surfermom seyma19 ben de bir gece aciline gitmek zorunda kaldım. Allah kimseyi mecbur bırakıp ellerine düşürmesin. Gerçekten çok acımasızlar. İnsan gibi davranmıyorlar bile. Acil olmasına rağmen ve iki büklüm bir şekilde düşük yaparken bana o kadar ilgisiz ve kötü davrandılar ki nefret ettim.
Canmoglm seyma19 arkadaşım orda doğum yaptı. Odaya bırakmışlar Burda tek başına ağla diyip gitmişler 🤦🏼♀️
Beray34 seyma19 doğum haricinde gidilebilecek bir hastane İlk doğumumu orada yaptım mezbaha gibi yanyanasın herkesle psikoloji kalmıyor ilk tecrübesizlikte kötü bir deneyim olmuştu
Ozican seyma19 onun için de randevu bulmak zormuş yaptıranlar duymuştum hızlı hızlı bakıyorlarmış pek bilgi vermiyorlarmış.
deletedmom309 seyma19 nasıl buldunuz detaylı anlatabilir misiniz ben de devletten perinatoloji randevusu almak istiyorum ama girdiğimde görünmüyor bile
seyma19 deletedmom309 yönlendirme aldığınız zaman mhrs den açılıyor ve randevu alabiliyorsunuz bulursanız
Tekitakume Doğum VS durumları bilemem ben perinatoloji ye gidiyorum çokta memnunum bebeğin herşey ine bakıyorlar inceliyorlar kontrol ediyorlar ha elbette özeldeki gibi sizi dinlemiyorlar ama o kadar da vakitleri yok zaten ben muayene ederken sorularımı soruyorum cevaplıyorlar sistemden randevu alabilmeniz için de sizi uzman doktorun riskli olduğuna dair listeye alması gerekiyor öyle sistemden randevu alabiliyorsunuz ( tabi devletteki uzman doktorun)
seyma19 Tekitakume peki bisi sorcam ben de yarın perinatolojiye gidecem orada ilk defa gidceem esimi yada annemi içeri alıyorlar mi yoksa tek mi giriyorsun
Irem_Arsln Ben de randevu buldum sonunda ikili için gitmiştim ikiz oldukları için sadece ultrasonla bakmışlardı. 2 hafta sonra da detaylı için gideceğim randevu bulmak çok zor oldu gerçekten gece gündüz mhrs sayfasındaydım 1 aydır uğraşıyorum dün buldum sonunda. Sadece test için gidin bence doğum falan düşünmeyin o hastahanede yattım kistlerim vardı acı çekiyordum hemşireler gelmiyordu hastalar başıma toplanıyordu yardım etmeye çalışıyorlardı