eknsnsr98 sağlık ocağına gittiğin zaman her ay düzenli kan ve idrar tahlili yapılıyor ben sağlık ocağında iki kere yaptırdım bir 8.haftada bir 12. Haftada 16 .haftadayım haftaya gidip yine tam kan sayımı yaptıracağım sağlık ocağında benim doktorum yaptır bakalım diyor aile hekimine rica ediyorum giriş yapılıyor gidip kan idrar veriyorum ertesi gün çıkıyor sonuçlarım her ay olmasa bile 2 ayda bir kan tahlili yapılmalı bence ona göre ilaç başlıyor doktorlar