Mjgntnrkl mrymry0101 ben pazartesi aldım. 22 tl cıkardılar fiyatı dedikki zaten ilacın kendi kaç para recetesiz 50 dediler. Eczacıda komsu dükkanımız hani samımıyız öle.
Yldzzyldzz Bana da tek iyi gelen ilaç bu oldu 👍 bu da tam mide bulantımı geçirmese de en azından kusmadm bu ilaç sayesinde. Ama ben geve uyumadan içiyordum sabaha bırakınca uyanır uyanmaz kusmaya başlıypdm çünkü ilaç fayde edemiyordu ilacı da çıkarıyodm 🙈 çok şükür geçti o günler 🙏
Tugcenur61 29 haftadayım ilk başlarda dramamin kullandım etki etti uyku yaptı sürekli sonra prilam ona göre hafif olduğu için prilama devam ediyorum hala bulantılarım var
Kadriye05 Arkadaşlar ben bu zamana kadar hep reçetesiz aldım 50 tl'den karşılamıyor sigorta diye bugün öğrendimki gebelikte karşılıyormuş iki kutuya 24 TL verdim sağlık ocağına reçete yazdırıp aldım.
Mlsldy Benim kurtarıcım olmuştu sabah aldığım zaman aşırı uyku yaptığı için ve eczacı arkadaşım gece kullanmamın daha iyi olacağını söylediği için gece aldım. Reçeteli alınabiliyor geçen ay almıştım 10 yada 12 lira bir ödemesi çıkmıştı. Gebelik kategorisi a olduğu için kullanırken de tedirgin olmadım.
Ezgievrenn bana da reçetesiz deyip yazmamışlardı ulan bizi kazıklıyorlar demek ki. neyse doktora haftaya gidicem yazdırayım bari