Mjgntnrkl Hamiş arkadaslarım şuan 7.haftamdayım 2haftadır ne bşy yıyebildim ne içebildim. Kraker ye dediler onu bile cıkartıyodum. Doktor dramamıme verdi bi kaç gün iyiydi ama sonra yine eskiye döndüm tekrar saglık ocagndaki doktora gittiğimde hamilelik dönemimde mide bulantısı için yeni bi ilaç çıktıgını ve gebeler için olduğunu söyledi bi yan etkisi vs yokmuş. Günde 2 tane içiliyo sabah ac karına.. eczacı zaten söylüyor nasıl içilecegini. Şuan ben rhatlıkla yiyip içebiliyorum bi gr blantım olmuyo. Bende bulantı olan arkadaslarım doktorlarına bu ilacı söylesin.
ucmgk21 Mjgntnrkl 35 haftadayım bu zamana kadar hiç bulantım olmamıştı bir hafta on gündür başladı. Doktorum bana da prilam verdi 3 gündür bende kullanıyorum
Dtgk Mjgntnrkl benim kurtarıcım 15. Haftaya kadar içtim ona rağmen bulandığı zamanlar oldu o günleri hatırlamak bile istemiyorum. Kusmadım çok şükür ama hiç geçmeyen ve hiç durmayan bulantım vardı 😔
Greyy90 Merhaba bende 7+2 günlüğüm yeni geldim doktordan minişin kalp atışını da duyduk sağ salim 🤲🏻 bulantılarım benimde çok fazla prilam verdi fakat bana da akşam Yatmadan 2 tane içeceksin dedi.
Mjgntnrkl Greyy90 kağıtta da akşam yazıyor da eczacıya sordum bende akşam yazıyor diye. Bulantın sabah oluyorsa sabah iç dedi.
Greyy90 Mjgntnrkl benimde sabah bulantılarım oluyor. Bi reçetede yazdığı şekilde kullanayım bakalım yorumlarda gece içip yatınca sabaha bulantısız uyanıyorsun diyorlar ama bakalım artık inşallah tesir eder 🥴
Mjgntnrkl ucmgk21 eczacıda öle söyledi gece oluyosa gece gündüz oluyosa gündüz iç dedi. Demekki doğruymuş
Mjgntnrkl Kızlar fiyatıda recetesiz 50 tl ama doktora yazdırırsanız muayne ücretiyle birlikte 22 tl tuttu benim. Reçetesiz veriliyormu bilmiyorum. 30 tablet oluyo en az 2 tane içiliyo günde
Esmeray_Emine Mjgntnrkl SGK bu ilaci karsilamiyor dediler bana ben saglik ocagindan yazdirdigim halde 50 liraya aldim bugün ben mi kaziklandim acaba
Kadriye05 Mjgntnrkl ben de hep reçetesiz alıyorum fiyat aynı diye boşa 50 TL vermişim o zaman bu zamana kadar 🤭
Mjgntnrkl Greyy90 Benim bulantım sabah oldgu için sabah kullan demişlerdi. Dene hangisi iyi gelirse oyle kullam o zaman canım
Mjgntnrkl Esmeray_Emine alla alla ben özellikle sordum banada recetesiz bu fiyat dediler anlamadımki. Benim bağkurum var ondanmı ki