Tutku92 canım kaderimiz aynı bütün tahlilleri verdim kan pirtilasmasi çıktı bende de bende kan sulandırıcı hap başlayım bütün kontrollerim yapıldı sonra çocuk yaptık tabiki bende her gün göbekten iğne vuruyorum doktorum bilerek 9 haftaya kadar bekletti en son 6 haftalık ta gittim şimdi çok şükür sağlıklı ve kalbi atıyor ignelerimide her gün göbeğim den vuruyorum 🤲 benim de 2 kaybım var biri düşük biri kürtaj kalbi atımiyordu bu 3. Gebeliğim ♥️