ayseogndr benim de 2 kaybım oldu kalp atışı olmadığı için kürtajla almışlardı. Her ikisini 10 haftaya kadar beklettiler ama olmadı. Genetik tahlil verdim, kan pıhtılaşması çıktı. Şu an 3. hamileliyimdeyim. İlk öğrendiğim an doktora gittim, hemen göbekten iğneye başladım. Doktor yazdı. Tabi ondan öncesinde de kan sulandırıcı ilaça başladım. Genetik tahlil vermediyseniz 2 kaybınıza rağmen yanlış yapmışsınız. Yine de geçmiş olsun size de, ama 9 haftaya kadar olmadıysa demekki sağlıklı değil. Siz zaman kaybetmeden genetik tahlil için baş vurun ve randevu alın. Onun randevusu geç oluyor.