Zynpbanu baktım da gerçekten çok güzel şeyler var rokoko tarzını çok beğendim ve çok farklı çok naif ve hoş duruyor. Arkadaşın biri akdenizo diye bir sayfa önerdi oradada çok hoş şeyler var tam kız bebişler için. Fiyat için mesaj attım cevap bekliyorum. Bence rokoko tarzı baskılı ve kanatlilardan daha hoş