[bilinmeyen] pardon sizce yazdığım şeylerde ne terbiyesizlik?
Sosyal hayatınızdaki sorunları buradan insanlara kin,nefret püskürüp ,hakaret ederek çözemezsiniz.
Ben kim ve ne olduğumu biliyorum,teşekkürler.Keşke insanlar başkalarının lafına-yazdığına kafasını yorduğu kadar kendi yazdığını-söylediğini de bir o kadar düşünse.
En azından ben ilim ve bilimden ayrılmadığımı düşünüyorum,elhamdulillah çok okumaya,ehli kişilere danışmaya gayret ediyorum.sadece kendi yaşadıklarımı ve gördüklerimi tecrübe saymıyorum.Yeni şeyler öğrenmeye de açığım.Yazdığım hiç bir yorumun-mesajın hiç bir anne adayına ya da bebeğine zarar verecek niteliği de yok.Burada kimse bir doktordan daha iyi bilmediği için bu kadar iddialı mesajlar atmasa.ne demek doktorun önerdiği bir şeyi ,bu kadar ağır eleştirmek.Evet bazı doktorlar kaba olabiliyor ya da hata yapabiliyor ama hiç bir doktor bile bile katil olamaz.Bilimden bu denli şüphe ediyorsanız,bir zahmet büyük büyük anneannelerimiz gibi evde doğum yapın.Sonuçta onlar karından ultrasona bile şüpheyle yaklaşabilirlerdi.cahillik suç değildir,cahil kalmaya inat etmek suçtur.
Ben ve benim gibilerin denginiz olmadığına hem fikirim 💡 o yüzden muhattap olmama gibi bir seçenek söz konusu.