PnarGerlgr canım o alttan baktırdın düşük tehlikesi var diyen cahilleri Allah ıslah etsin.İlimi inkar eden,Allah’ın ilk emri olan “oku”emrine uymayan hurefecileR.
@adm böyle saçma şeylere bu forumda lütfen iZin vermeyin.Anne adayına cahillikleriyle yaşattıkları vicdan aZabına bakın.Yazıklar olsun sizin gibilere.Bu kadar bilim,ilim kolay ulaşabilirken bile siz cahil kalmayı tercih ediyorsunuz.
Sizler doktorları salak,cani filan mı sanıyorsunuz.O insanların birçoğu evlerini,ailelerini unutup şifa vermek,işe yaramak için gecelerini gündüzlerine katıyor.Yetmiyor yeni teknik yeni tedavi öğrenmek için eğitim eğitim geziyorlar.Kendilerini geliştirmek için uluslararası seminerlere katılıp dünyalar kadar kazandıkları parayı yine bizlere hizmet için akıtıyorlar.tabii sizler doktor diye kasaba,Hacıya hocaya ve ya üfürükçülere çok gittiyseniz gerçek doktorları da onlarla karıştırıyorsunuz.Sizler peygamber efendimizin dini bilgisini de mi sorguluyorsunuz ki bir doktorum tıp bilgisini sorguluyorsunuz?çok merak ediyorum.Ama pardon dini bile araştırıp,okuyup öğrenmiyorsunuz ki hadisleri bileceksiniz.Tıp ve tıp hekimlerine yaptığınız muamelede aynen bu.sene 2018.Türkiyede ki tıp teknolojisi dünyanın ileri seviyedeki ülkeleriyle aynı seviyede.Siz hala 1950’lerdeki teknoloji ve bilgi mi kullanılıyor sanıyorsunuz.Bari bu geri kafalı bilgilerinizi kendinize saklayınız.kimsenin sağlığıyla oynamayınız.
Konuyu açan Arkadaşım insanlar evlat sağibi olmak için yıllarca para biriktirip,yıllarca tedavi görüp tüp bebek yaptırıyor.O kadınların takipleri bile vajinal ultrason yöntemi ile yapılıyor.Aynı doktor o hastasının anne olması için o kadar emek verip sonra da bebeğini düşürsün diye alttan bakar mı?Sapık mı doktorlar,Sizdeki kadar onların Allah korkusu yok mu,katiller mi yani..oysa ki unutma vajinal ultrason gerekliyse yaptırmak bebebeğinin ve senin hayatınızı kurtarabilecek kadar önemli.Güvenebileceğiniz,seveceğiniz bir doktor bulun.