Mrvm005 Fistiklarim_12 dusuk demek yerine daha cok yeni dese mantikli sanki. Ne bekliyorlar acaba 10.000 mi. 4 haftalik normal yani bini gecince anca vajinadan kese gorunuyor o da ortalama 5. Haftaya denk gelir. Takilma yaa her denileni duyma bide benden tavsiye. Kendine guvendigin bi doktor bul haa o da en ufak bi seyinde degistirdim kanamam vardi umursamadi degistirdim diger doktor ustume titredi. Degistirecen yapcak bisey yok isine gelmeyenin yanina gitme bosver zehir etmesinler bu donemi hayirlisi olsun. 2 gun once test yaptirdiysan bugun yine yaptir bi yerde en az %60 artis varsa masallah sagliklidir
Sultanylmz Fistiklarim_12 ben adetim 3 gün geçtikten sonra yptm 244 cıktı 2 gün sonra tekrr ettm 565 cıktı dünde usg ile bakildi 5+2 günlük olmuşuz yani değer düşük değil 48 saat snra yenile tekrrdan o zmn blli olur
Ecrinbzkrt Kızlar bısey sorucam pazartesı bende kan versım 232.92cıktı cuma tekrar verıcem ama doktor yanında calısıyorum patronum buraz korkuttu benı ıkız belkı olabılır dedı adetten 3gun sonra olan deger bu sızce öle bırsey olur mu adet 3gunu gecmesı bu sonuc nırmalmı
ozguk Fistiklarim_12 bekle kesen gözüksün kese boyutuna göre haftan belli olur değer 2 güne bir 2 ye katlıyorsa sıkıntı yok önemli olan düzenli artış
1ipek- Bulutumsu ya benimde degerim 8cikti 2gun once ,bugun tekrar kan verdim yarin alicam sonucu, bende korkuyorum yukselmeyecek diye adetimede 3gun kaldi insallah kimyasal gebelik olmaz ya😔8 den sonra ne kadar yukselmisti sizde
DamlaNur29 Fistiklarim_12 benim adet günümde 334 dü 4 haftalıkken sizin biraz daha ufak olabilir belki 2 günde bir kan vermen lazım ben vermiştim lekem olmuştu çünkü doktor ver dedi 2 günde bir