Askiletotomsu çocuk tabii ister istemez perişan oluyor , annenin boşluğunu bu hayatta hiçbir şey dolduramaz . Elimiz yansa , “anam” deriz … ama yine de o da bir can , ve annesi onun herşeye rağmen yaşamasını isterdi , o yaşasın diye bu kadar riske attı kendini … Gebelik hormonları kanserin nuksetmesinde çok önemli rol oynuyor mesela … Ama annelik işte … Bir de baba açısından düşünmek lazım tabii , eşini kaybetti bir de evladını kaybetse tamamen yikilirdi . Allah yardımcıları olsun inşaAllah çok çok iyidir minik Alessia Milla 🥺