Galina Kizlar selam,öncelikte herkese kolay doğumlar diliyorum🙏Bebişlerinizi sağa salım kucağınızı alırsınız!Ben İzmir gözde hastanesi doğum yapmaya düşüniyorum,oraya giden varsa tavsiyede bulunabılır mı? 26+4 🤰🏼
Raniniii Galina onemli olan doktorun cnm bende izmirdeyim hastaneyi biliyorum ama hic birinden olumlu yada olumsuz birsey duymadım insallah memnunsundur
Dorukvedemirinannesi Mervemm Merve hanım ,analık hakkından yararlanmak istiyorum deyin sigortalı gibi bakınabilirsiniz doğuma kadar ve doğumdan 3 ay sonrasına kadar .Bu imkan bazı özel hastanelerde ve devlette geçerli bilginiz olsun.
Sibel3535 Mervemm Merhaba. Sigortası olmayan bütün anneler analık halinden yararlanabiliyor. Yani sigortalı gibi ücret ödüyorsunuz. Bilginiz olsun.
Galina Raniniii doktor gerçekten çok cana yakın,güler yüzlü,ilgili.Ama yakındaki tanıdıklarım her kafadan başka bişeyi çikınca benim de kafam karıştı.
Raniniii Galina anladim cnm o zmn iyi hastane dogum ucretini konus simdiden sonradan supriz yaşama biz giderken zam geldi mesela gerci su ara yakin zamanda izmirdeki butun hastanelere zam geldi malesef😐
Galina Raniniii aynen canım,haklısın!Fıyatlar uçmuş😞Bir kaç hastaneden fiyat aldım,en uygun burası şimdilik.
nuranruzgar Bende özel İzmir'e gidiyorum gözde has Feyza hocaya gittim ama orada tahlil fiyatları falan çok yüksek ben ikili tarama testimi özel İzmir'de 45 TL yaptirdim gozdede 150 TL di doğumda 2500 sadece doğum ne fotoğraf ne oda süslemesi falan yok içinde o yüzden gitmiyorum artık oraya özel izmirdeki doktorum harika 🤗 şimdiden hepimiz sağ sağlim kavusalim evlatlarımıza 🙏
Galina nuranruzgar nuranruzgar duğum ücretini sorduk 2000-2200 tl dediler,inşallah son anda bir değişiklik olmaz🙏Özel hastane diye süslemeyi falan sormadım(sandık kı değer hastaneler gibi kendıler süsler).Tahiller yarısını sağılık ocağında yaptırdım.Bilgilendirmeniz için teşekkür ederim
BhrBrfn mrb ılk dogumumj orda yaptım ozman 750 tl ıdı 😊Feyza hoca doktorumdu .Ikıncı hamılelıgımdede kontrollerımın bır coguna oraya gttım ama sureklı tahlıl ıstıyolar ve dogum ucretleri degısıyor. Ilk hamıle kaldıgım zaman 2200 tl ıdı bırden 2500 oldu .Ayrıca hafta sonu ve gece dogum olursada ek ucret alınıyormus.Doktorumdan cok memnundum ama hastaneden degıl.O yuzden bıraktım suan dogumumu beklıyorum. Çiğli bolge hastanesıne gıdıyom ınanın tertemız ve super hıc gozdeyı aramıyorum 😊
Mervemm Dorukvedemirinannesi nasıl oluyo bu ben internette baktim daha once hamilr kalmadan 3 ay flan önce yatirman lazim mis
nuranruzgar Galina bende geçen hafta sordum canm alt katta bı bayan ilgileniyor ücretlerle alakalı 2500 dedi banada malesef süsleme olmuyor 🤗 rica ederim sağlıkla gelsin bebisler