Eda_cey ayse_akcura cok hos bir isim canim ablam 6 aylik kizina koydu cok guzel bir isim bence Allh hayirli dogumlar nasip etsin hepimize insallah ☺️😘
ayse_akcura Deletedmom0065 Melisa ismini bende çok beğeniyorum canım beğenmiyorum demiyorum ☺️ bal arısı olan Melis / Rahatlatıcı çay anlamında olan Melisa 🥰 araştırdım biliyorum 🤭 ama kararsızım tabi Melisa da olabilir 💫
Ikbalper ayse_akcura Eslem in anlamı Allah on selamı diye biliyorum. Bir arkadaşımızın evladının adı. Bence cok güzel 💓
zynpgdkl ayse_akcura benimde kızım olacak rabbim nasip ederse son 2 haftamız kaldı 5. Ayımızda karar vermiştik o zamandan beri eşimde bende Eslem hüma diye seviyoruz kardeşlerim arıyor ne yapıosn eslem hümanın kıyafetlerini yıkıyorum annem arıyor Eslem hümanın yatagını hazırlıyorum eşim soruyor gün içinde Eslem hümanın kıyafetini yıkıyorum şusunu yapıyorum bunu yapıyorum diyorum 2 yaşında ki yeğenim bile Eslem hüma ne yapıo teyze dio☺️herkesi de alıştırdım🥰.. biz çok sevdik çok araştırdık ismini kendiside sever inşallah☺️.. rabbim evlatlarımızı isimleriyle vatanına milletine anasına babasına bağlı saygılı hürmetli ömür nasip etsin inşallah 🤗
zynpgdkl duyguyilmaz bizimde buralarda hiç Eslem yok uzaktan yakından çevremizde bile yok.. Ama Asel çok bizim burada☺️
LoriLori ayse_akcura Eslem çok güzel naiff bir isim👍🏻 Melisa da çok modern ınternational bir isim,Kuranda gecme zorunlulugu yok islamda ,anlami kotu degil ise,bencekonulabilir ama siz blrsnz tabi 💖
Didi6 ayse_akcura işte olayda orda bitiyor. Eslem kız ismi değil, erkek ismi. http://bebegimeisim.blogspot.com/2018/02/eslem-isminin-gercek-anlam-ne-erkek.html?m=1 https://www.halisece.com/sorulara-cevaplar/767-eslem-ismi.html
zynpgdkl Didi6 bu sitenin gerçeklik payı tartışılır ahsene miraya bi çok isme erkek ismi diyor.. biz hocaya sorduk kız çocuklarına Eslem ismin verilmesinde bi sakınca yok dedi..
Didi6 Melisa ismi de dinen pek önerilmiyor. Sadece çay olsa iyi... http://bebegimeisim.blogspot.com/2018/02/melisa-isminin-gercek-anlam-ne.html?m=1
Masalefsa Ben hamile kalmadan önce rüyam da gördüm kızım olmuş efsa die sesleniyordum o günden beri efsa efsa dedim sonra bi baktım efsa sihir anlamında imiş kararsizim
Bebiskomm Kuran’da bir cok kelime geciyor gunluk sozler de geciyor cunku Arap dili. Aleyna uzerimize demek mesela.ama sırf geciyor diye koyuluyor. Asel bak demek, kuranda geciyor. Yani araplar su masaya balı getir derken asel diyorlar. Forumda arapca bilem bir bayan var onun postundan okudum. Yani dolap masa tabak geciyor arap dilinde diye de cocuga isim koyulmaz
Deletedmom0810 Bebiskomm keşke daha çok araştırılsa. Sonuçta ömür boyu kullanılacak bir isim ve dinen anlamı güzel isim koymak üzerimize hak 🙏🏻
Deletedmom0810 duyguyilmaz ben dün bunu yazarak post açtım diye bana demedikleri kalmamıştı aman diyim dikkat edin 😂 linç ettiler resmen herkesin sinir patlaması bana olmuştu
duyguyilmaz Deletedmom0810 yaa buyursun etsinler kuranda geciyo diye anlami kapi olan ismi koymanin mantigi ne ornegin😞