ayse_akcura Merhaba kızlar ❤️ Kuranda geçen kız ismi olarak Eslem koymayı düşünüyorum ❤️ Sizce Nasıl ? Aslında Melisa koymayı çok istiyordum ama anlamı çay demek ve kuranda geçmiyor keşke geçse 😁😁
Selintetik ayse_akcura heryer eslem bende çok seviyorum ama her yerde var 😂 ben kızım olursa amine asel istiyorum asel kuranda geçiyor bal ırmakları demek
Medineygn ayse_akcura bence çok güzel bir kızım olsaydı bende eslem şura veya eslim şura koyucaktim eslemide eslimide hiç duymadım. ☺️
ayse_akcura Selintetik bende heryerde Asel ismini duyuyorum sıkıldım 🤷♀️ Binamda 4 tane asel isimli kız çocuğu var akrabaları saymıyorum 😄😄😄
Selintetik ayse_akcura ahaha bende eslemde o durumdayım demekki şehir şehir değişiyor 😂 ama eslem ismide çok güzel
gulhaneylul ayse_akcura her yerde asel ismi çok sıkıldım önceden asel olsun derdim ama istemiyorum artık boggg geldi 😁
ayse_akcura Selintetik aslında bütün isimlerden çok var ama napalım kısmet 🤣 ömürleri uzun olsun isim bir Çiçektir ❤️
duyguyilmaz Ben bu takintiyi anlamiyorum yeterki kuranda gecsin diye her seyi koyuyolar. Hayirli evlat olsun insallah. Eslem, Asel vs inanin artik biktirdi 5 cocuktan 3u bu isimde😞
zynpgdkl duyguyilmaz bizimde buralarda hiç Eslem yok uzaktan yakından çevremizde bile yok.. Ama Asel çok bizim burada☺️
Deletedmom0810 duyguyilmaz ben dün bunu yazarak post açtım diye bana demedikleri kalmamıştı aman diyim dikkat edin 😂 linç ettiler resmen herkesin sinir patlaması bana olmuştu
_prenses_ ayse_akcura eslem gayet güzel bence tek isim mi düşünüyorsun benimde kıZım olacak öykü mira düşünüyorum bende ama çok kararsızım
Deletedmom0065 ayse_akcura ismim melisa herkes ismimi çok begeniyor:) bende öyle. Illa ki Kuran da gecmesi gerekmiyor. Sadece anlaminin guzel olmasi yeterli:) cay olmadan önce çicek ama bide bal arisi demek:)
ayse_akcura Deletedmom0065 Melisa ismini bende çok beğeniyorum canım beğenmiyorum demiyorum ☺️ bal arısı olan Melis / Rahatlatıcı çay anlamında olan Melisa 🥰 araştırdım biliyorum 🤭 ama kararsızım tabi Melisa da olabilir 💫
SedaveSusam ayse_akcura ben liva düşünüyorum kuranda geçiyomu bilmiyorum ama mahşer günü peygamber efendimizin ümmetini toplayacağı bayrağın adıymış
Aysglbzdmr 38 haftalık hamileyim bizde kızımızın ismini daha yeni kararlaştırdık ve Eslem Erva koyduk 💜