Beyzaaa28 kemiklerimiz açılıp genişliyormuş doktorum zayıf insanların daha şiddetli hissettiğini söyledi. Kilosu olanlar bide hamile kalınca ağırlaşıyor by yüzden bu tip sorunlar yaşıyor demişti. 45 kilo ile hamile kaldım belimi tutup ayırıyorlar sanki. Ama dediklerim bi nebze rahatlama sağlıyor.