Bebibebi Btlay-27 bn 6+ 0 da gittim kalbi atıyodu küçük olduğu için duyamadık ama bu hafta içinde duyulur dedi
Belirsiz Kızlar normalde 7 haftada kalp atışı görülmesi gerekiyor. Ama geç döllenme olunca 8 de ve 9da da gören var
Smraozn12 Junemother tam 5+5de gittim kese vardı 10gün sonra gel kalp atısına bakalım dedi doktorm gttıgımde kalp atısı olusmuştu yani 7+1di sanırm