Dilan92 Neval hanım aslında çok iyi bir doktor ancak muayene ücreti gereksiz pahalı zaten Doğuma o kadar para vericez birde muayene ücretine de vermemiz çok gereksiz olur tabi bebeğinizde veya sizde anormal birdurumu söz konusu değilse, mesela bizde bir sıkıntı düşük tehlikesi vs. Olmadığı icin ben Genesis tercih ettim biraz beklememiz dışında doktorumuz gayet iyi hiç bir sıkıntı yok, Fatma hocanında çok mecbur kalmadığı sürece sezeryana almadığını duymuştum normal Doğum taraftarı diye bu beni cezbetmişti o yüzden ona gitme kararı aldım ve iyi ki gidiyorum suanda 32+5 günlüğüm çok şükür iyi gidiyor dogumuda nasipse orda yapıcam.. mesai dışında başka doktorlar girebiliyor dediniz bunu bilmiyorum ama öyle bişey söz konusu olmaz bence çünkü orda Doğum yapan tanıdıklarım var hangi saatte aradıysak Fatma hoca geldi demişlerdi burdan biliyorum bence öyle bieşy toktur ama tamda emin değilim bunu kendisine sorarım