Hakbas2020 Guldenece_2525 kız bebişe hamişler sağ tarafa dönük yatarak rahat ediyo erkek bebişe hamişlerde sol tarafa meselâ ben sağ tarafa dönük yatamıyorum
SevgiIbrahim Hakbas2020 ben oglumdada soluma yatamadim 1 yasina gircek suan 11 haftalik hamileyim yine soluma yatamiom hep sag.. o yuzden hic cinsiyet tahmininde bulunamiyorum.. saglikli olmasi onemlide. Ahh keskee kizim olsa. Zaten yanlizim oglumu kizimi buyuturumm neguzel
dedimolabilirrr Hakbas2020 ben bu tezinizi çürüteyim o zaman erkek bebeğe 30 haftalık hamileyim ve sağ tarafıma yatarak rahat ediyorum 😅
Gigi89 Ben de yatamıyorum maalesef sürekli uykumda kendimi sırt üstü dönmüş buluyorum napıcam bilmiyorum. Üç yastık koydum sola dönüp sırtıma yastıkları koydum nafile fırlatmışım gece nası şey anlamadım. Çok üzülüyorum ya. Off:(
Kumsaleremine 32 haftalık gebeyim hamileliğimin ilk gününden beri sol tarafta rahat uyuyabiliyorum bazen bi uyanıyorum sağa dönmüşüm farkında olmadan sağlıklı olan sol tarafa yatmak sebebi de kalbe giden kan pompalayan damar sağ tarafımızdan geçiyor sağ tarafımıza yatınca çocuğa kan akışı daha az oluyor Buda bizim nefes alıp verişimizi engelliyor hemde
kitapkurdu Ezgimrt1 sağ ve sırtüstü yattığımızda bebeğe giden damarlarda akış yavaşlıyormuş. O yüzden yatmayın deniyor. Solunuza yattığınıza sırtınıza bir yastık koyun yastığa verin arkanızı o zaman sıkıntı olmaz rahat edersiniz
defne55 Ezgimrt1 nasıl rahat ediyorsan öyle uyu ben 36 haftadayım nasıl rahatsam öyle uyuyorum hiç bi sıkıntıda yaşamadım doktorumda saga veya sola yat demedi hiç bana
Kubraseyit00 Ezgimrt1 ilk cocugumda doktorum surekli sola yat derdi asla yatamazdm nefesim kesilirdi bacağım ağrırdi suan 17+5 ikinci bebegim bundada saga yatamiyorum nefes alamıyorum. Cok garip neden böyle oluyor bende hep merak ediyorum
pelin_87 Kubraseyit00 20. Haftaya kadar istediğiniz gibi yatabiliyorsunuz, 20. Haftadan sonra önemli yan yatmak o da sol olmak zorunda değil, evet daha sağlıklı ama sağ da olabilir doktorum öyle demişti
Sghslove Ezgimrt1 ben başından beri hep sola yattım rahatım bacağının arasına yastık koymayı ve yastığını biraz yükseltmeyi dene