hulya_1919 Blackkcat canim sen hangi resme baktın varmı yokmu emin değilim dün yaptım silik çıktı bikac saat sonra idrar dağıldı testin içindeki sonra üzüldüm gece bidaha yaptım bir üstteki yoruma attım resmî bakabilirmisin sanki minicik var gibimi yoksa banamı öyle geliyo canim
Blackkcat hulya_1919 ilk attığında bariz var,gece yaptığında çok aşırı soluk biz iz var gibi ama bu iz çıkabiliyor bazen,canım sen en iyisi yapma bi daha üzme kendini daha var bata,ne güzel bekliyorduk niye yaptın🎈,bırak batlarımızı bekleyelim😚
hulya_1919 Blackkcat markasını bilmiyorum canim bir gebenin günlüğünden almıştım kaset test yalnız erken gebelik değil
Blackkcat hulya_1919 anladım canım tabi kul yapısı bozukta olabilir,doğruda olabilir,kendini iyi hissediyorsan bekleyemem diyorsan erken gebelik yap canım,erken testlerde betahcg kanda 10ml olunca çıkıyor
hulya_1919 Blackkcat şeytan dürttü gece gece çıkmaz diye yaptım zaten cnm benim bugün erken gebelik yapcam
Blackkcat hulya_1919 gece idrarda zaten çok net olmayabiliyor,bu sabah saatlerinde yap canım,Allahım nasip ettiyse vardır,kendini sakın üzme😚💜
Nasippp hulya_1919 sen adetini bekle canım çok stres yapıyorsun varsa bile stresten zarAr vereceksin bebeğe :) ya erken gebelik yapacaksın ya da adetini bekleyip kan tahlili
hulya_1919 Nasippp bugün Erken gebelik yapmak istiyorum yaparsam atarım cnm işte insanın elinde olmuo
hulya_1919 Tugce1803 erken gebelik testi alıp yapiyim dimi canim bugün emin olamadım bikere kuşku düştü içime beklesemmi yapsammı
Tugce1803 hulya_1919 ilk idrarınla yap canım ya erken gebelik testi al ya da dünküyle aynı test yap hiç korkma
hulya_1919 Tugce1803 dünkü testten kalmadı canim erken gebelik testi alıp en erken öğlen yada akşam yapabilirim 😞😞😞