Blackkcat hulya_1919 öyle oluyor anlıyorum seni,bende diğer aylar hep yaptım,ilk kez bu ay yapmıcam diyorum,kimyasaldan sonra düzen bozulmaz inşallah benim
Blackkcat Tugce1803 Tuğçecim post açmışsın rahim filminden sonra diye,bence korunmayın hiç,çoğunluk hep öyle,ablamda rahim filmi çektirmişti doktoru korunmayın demişti,aklıma gelmişken söylemek istedim
Blackkcat hulya_1919 canım burda bende göremedim gibi oldu şimdi,sen yeri belli gibi mi görmüştün,gece yaptın diye mi öyle acaba
Tugce1803 Blackkcat saol canım valla dünden önce çekildi dün ilişkiye girdik bugün pembe kanama var 2 gündür bişey yoktu ama
hulya_1919 Blackkcat diğerinde gördüm bundada gördüm ama çok silik Resimde çıkmıyo Buğün tekrar test yapıçam canim artık neyse ne yapaçak bşy yok herşeye hazırladım kendimi
Deletedmom090 hulya_1919 bak bu gun yapma bekle yarin olsun ilk idrarinla yap hem biraz vakitde geçmiş olur sabirli ol yarin yap bende adetimden 5 gun geçmese yapmıycama soz verdim artik tek çizgileri gormekten
Omerinzevcesi Hamilesin kuzum 😊 test bozuk olsa dağılma falan yapar bu normal bir test gibi hemen kan ver bence
hulya_1919 Omerinzevcesi canim ya başlıktaki resimde öyle sonra bi daha test yaptım yok gibi ayni 😞😞😞
Deletedmom090 hulya_1919 var gibi canim adetinden kaç gun geçti? Ve kaç dakkada çizgi çıkti? Eğer varsa çok yenidir o yuzden henuz koyu çizgi çikmiyodur Allah yardimcin olsun ın şəə Allah vardir bebegin Allahim banada ve isteyen herkese nasip etsin
hulya_1919 Deletedmom090 adetime 2 gün var cnm son yolladığım resim başlıktaki gibi değil dahada silik 😞yok gibi
Omerinzevcesi hulya_1919 sen böyle üzme kendini kuzum git güzelce kan ver olur mu inşallah vardır inşallah rabbim tez zamanda hayırlı evlatlar nasip eder 🤲