Deebg hulya_1919 bu kadar karamsar olma canım hayırlısını iste allahtan olmuştur inşallah sağlıkla kucağına alırsın
Oyku4481 Nasippp Birşey sorabilirmiyim benimde idrar testimde pembesi silik bir çizgi çıktı. Ve ben tekrar tekrar 2 hafta içinde 6 test yaptım ama hepsinde ilk yaptığım ki gibi silik çıktı korkuyorum kimyasal olabilir diye çünkü tam kırmızı olmadı bir türlü
Nasippp hulya_1919 hatalı olabilir elbet ama seninkinde ben hata göremiyorum. Gayet olması geren yerde hafif belirgin şekilde çıkmış çizgi hatalı durmuyor :)
hulya_1919 Nasippp insallah canim psikolojim çok kötü bu ay hiç beklentim yoktu öylesine yaptım nasıl olsa çıkmaz erken gebelik değil diye o yüzden saskınım ve hala dediğim gibi emin değilim 😞
Deletedmom6 hulya_1919 Canım hamilesin diyoruz hala değilim diyorsun yeter da 😄 Valla da billaha da hamilesin . Bozuk test böyle olmaz .Baya da belli oluyor
Deletedmom6 hulya_1919 Canım hamilesin diyoruz hala değilim diyorsun yeter da 😄 Valla da billaha da hamilesin . Bozuk test böyle olmaz .Baya da belli oluyor
hulya_1919 Zilan__zilan hepsinde cıkmıyo cnm hassas değil bu testler o kadar erken gebelik testi gibi inş hatalı falan değildir ne diyim emin olmadan sevinmek istemiyorum geçen ay yıkım yaşadım çünkü bu ay kendimi üzmücem olmassa demiştim şimdi sevinirsem Allah korusun olmassa yine yıkım yaşıcam😢
hulya_1919 Nasippp yarında belli olmazsa çünkü 3 gün kalıyo adete bide bu erken gebelik testi değil ya ondan emin olamıyorum canim
Nasippp hulya_1919 bence yarında belli olacak. Şimdi rahat ol sen tatlım kasma kendini bende dahil bu çizgiyi görmek isteyen kaç kişi var burada hatalı olsa biri çıkar der ki bu test bozuk kimse demedi öyle bir şey kötüyü çağırma güzel olacak herşey iyi düşün✨
Nasippp Oyku4481 ilk 10 dk içinde mi çıktı dediğin çizgiler canım. Adetin geçiriyorsa kan versene :) inşallah hamişsindir :)
hulya_1919 Nasippp insallah canım vardır ve hepimizin sağlıklı bebişleri olur ben geçen ay o kadar üzüldüm ki bu ay olmassa üzülmicem dedim şimdi sevinirsem olmassa daha çok üzülürüm diye acıkcası böyleyim
Nasippp hulya_1919 kız ille erken gebelikte çıkacak die bişey yok demek ki senin bebiş annesine hemen tutunmuş 🥰 bence hamişsin bak hamişsen bana çok dua et 😂 kimseye bu kadar yazmadım 🤣
DEF hulya_1919 ben 7 gün önce senin yaptığın testle öğrendim hamile olduğumu canım şuan 7+5 haftalığız kalp atışınıda duyduk bugün çok şükür ☺️
hilalaykaba35 hulya_1919 Hayırlısı olsun canım gebesin silik çıkmış ama çok yeni olduğu için kan testi yaptırıp beta hcg ne baktır en kısa sürede☺️