hulya_1919 Tugce1803 canim erken gebelik testlerine o kadar para verdimki geçen ay yapmıcam diye söz verdim 2 gün sonra testi tekrarlim diyorum
Zilan__zilan hulya_1919 canım benimde önceki hamileliğimde aynı böyle çıkmıştı 4 gün kala. Sonra kan verdim deyerim 11 di sonra yükseldi 😍
MelikeAkin hulya_1919 en az 10 gun bekle kaset testle4de cogunlukla yanlis cikiyor git hastaneye normal kanda baktir beta hcg ona gore emin olursun hemde bosa unitlenmemis olursun
hulya_1919 Tugce1803 daha önce kimyasal geçirdiğim için ümidim yok hiç ve test icin erken değilmi hatalı olamazmı yanı
hulya_1919 Zilan__zilan insallah çanım ama hiç beklentim yok bu kadar erken çıkarmı sonuçta bu erken gebelik testi değil
Sermec hulya_1919 benım de 4 gun kala böyle cıkmıştı cnm hatta bıraz daha silikti ertesi gun kan verdım 80 cıktı su an 17 haftalık hamıleyım bence hamilesin canım yarın kan ver derim 🥰🙂
hulya_1919 Deebg canim 4 gün sonra diye hatırlıyorum ama nedense benim inancım yok hiç test hatalı olabilir
hulya_1919 Nasippp ilk 10 da çıktı çnm ama işte ümitlenmiyorum hiç çünkü kimyasal gecirmiştim değer yükselmemişti bide bu erken çıkmadımı sonuçta 4 gün var adete ve normal gebelik testi bu
Tugce1803 hulya_1919 hayır olamaz yani düzgün net çizgi çıkmış olmasa zaten yok derim neyse o yarın ilk idrarla test yap tekrar
Nasippp hulya_1919 ne güzel işte erken öğrendin. Bence gayet sağlıklı olacak düşünsene adetten 4 gün önce bu çizgi varsa değerin sağlıklı ilerleyecek. Adet günü kıpkırmızı olur çizgin 😍
Deletedmom6 hulya_1919 Canım hamilesin diyoruz hala değilim diyorsun yeter da 😄 Valla da billaha da hamilesin . Bozuk test böyle olmaz .Baya da belli oluyor
Deletedmom6 hulya_1919 Canım hamilesin diyoruz hala değilim diyorsun yeter da 😄 Valla da billaha da hamilesin . Bozuk test böyle olmaz .Baya da belli oluyor
Nasippp hulya_1919 ümidin neden yok olmazları olduran rabbim var🤲🏻 Demek ki vakti geldi senin için inşallah sağlıcak ilerler gebeliğin kuzum ✨
hulya_1919 Nasippp insallah canım ama benim içimde his yok olmucak gibi hissediyorum belki test hatalı bu kadar erken çıkması benim kafamı karıştırdı
Nasippp hulya_1919 kafan karışmasın insanlar 6-7 gün kala bile öğreniyorlar. Rahat ol stres yapma yarın emin olmak istiyorsan ilk idrar ile yap yine çizgi çıkarsa kan tahlili ver
Deebg hulya_1919 bu kadar karamsar olma canım hayırlısını iste allahtan olmuştur inşallah sağlıkla kucağına alırsın
Nasippp hulya_1919 hatalı olabilir elbet ama seninkinde ben hata göremiyorum. Gayet olması geren yerde hafif belirgin şekilde çıkmış çizgi hatalı durmuyor :)
hulya_1919 Nasippp yarında belli olmazsa çünkü 3 gün kalıyo adete bide bu erken gebelik testi değil ya ondan emin olamıyorum canim
hulya_1919 Nasippp https://imgyukle.com/i/18bf554f-37bb-41b5-a66c-cb3cdcc00883.EpoUyh canim dayanamadım iş yerinde yaptım gözüküyomu sence yine emin değilim