Adasel bende geçen sene 2 kere düşük yaptım kürtaj oldum ilki gelişmediği için aldırdım diğeri ise boş gebelikdi o yüzden aldırdım doktorum neden oluyor diye araştırma yapılmasını istedi bende genetik araştırma yaptırdım heterızigot taşıyıcılığım varmış onun içinde iğne kullanıyorum şuan 3. Hamileliğim 20 haftalık olduk 5 haftadan beri iğne kullanıyorum ben sende bu araştırmayı yaptırabilirsin