Adasel ben canim 13 haftalikta bebegim rahatsilizgini ogrendim pes etmedim hep iglesecek dedim hep bi umut her 15 günde bir ultrason sonrası aglayarak çıkardım 23 haftalik oldu bebeğim artik gücü kalmamis yasamaya bana sinlandiralim dediler yazik gunah acı cekiyor dediler 23 de bebegim aglaya aglaya kaybettim 4 gün yoğun bakimda kaldim ardından 9 ay ugrastik 1 bebegimiz daha oldu oda 7 haftalikkn canlanmadı sabah oturduğum ywrde bi akıntı hisettim kanamam olmustu doktira hemen gittik doktor bakti ve düşmüş kese boş dedi okadar kötü oldum ki o an sonra rabbjm büyük dedin hic bisey olmamis gibi davrandım isime baktim aradan 3 ay gecti suan 10+3 haftalik gebeyim ben her türlü testi yaptırdım kan pithilasmasi flan ilk bebeğime otopsi suan kan sulandırıcı iğne kullanıyorum rabbim insallah saglikla bebegimi kucağıma almayi nasip eder sakın üzülme umudunu kaybetme ben hep bazwn üzülürdüm ama sonra derdim rabbim bildiği bisey var diyip güç moral verirdim kendime insallah sende saglikla bi çocuğun olur ama testlerini yaptır pithilasma olabilir genelde bu durumda öyle oluyor doktorum demisti dahiliyeye git hormon testlerini yaptır sonra hematoloji git trombofili paneli testi istet 😘