busepinar canım normalde tabi bana göre en iyisi bosch eşimde Arçelik’te çalışıyor , Benim eşyalarımda hepsi bosch ama evlendiğimden beri gözlemliyorum bulaşık makinem her tabletle güzel yıkamıyor sadece fairy de performansı mükemmmel ama içi de leş gibi ekşi ve parfüm kokuyo bıkkınlık. Verdi iyce tablet denemekten almaktan gına geldi , ankastre seyimin fırınıda öyle alt ısıtmada kenarları yakıyor ortasını pişirmiyor anlam veremedim 🤷♀️🤷♀️🤷♀️