Ancelina Efile42 her türlü kanamada doktorum bana gel demişti. Düşük tehlikesi olabilir doktor progestan başlatır hemen gitmelisin
Efile42 Cansumeryem bel ağrım vardı baştan vardı bu aralar biraz iş şu bu ypruldum ama şuan bi ağrim yok bugun hiç yoktu
Cansumeryem Efile42 anladım dediğim gibi yerleşme kanaması olabilir ama siz yine de bi doktora görünün ne olur ne olmaz
fatmaaeminn Efile42 yerleşme kanaması oluo..ama çok az ..eğer fazla oluyorsa ve devam ediyorsa mutlaka doktora gidin
ZehraAlbayrak Efile42 hemen gidin ilk zamanlar kanama sakaya gelmez acilden girin kontrol edilsin mutlaka. Burda kimse bilemez dusuk riski varsa ilac verirler en azindan hemen
Burcugaz Brn 12 haftalığım ve yeni yaşadım aynı olayı minnnacık bir kanama bile olsa doktora gösterilmeli kesinlikle minnacık bile olsa .ben gösterdim çok şükürki düşük tehlikesi yok.bazı kadınlarda olabiliyomuş.ama olmaz diyede birşey yok kesinlikle küçük bi anormallikte doktora görünülmeli hamilelik güzel şey ama ne neden oldu kestiremeyiz doktor kesinlikle görmeli bence bacılarım
Cocuk1 Efile42 çok ayakta kalınca, ve ayıptır söylemesi doktorda aynısı dicek sormuştu çinkğ bende de öyle durum olmuştu, ilişkide zorlanmaktanda olabilir hamilelikte öyle sıkıntı demişti