Efile42 Kızlar 5+5 hamileyim bugun az kanamam oldu düşükmü oluo ? Doktorada gitmrdim daha böyle bi durumla karşılaşan oldumu?
Cocuk1 @Efile42 Efile42 #6323211 canım ağır iş görme ve doktora git ne olur ne olmaz acilden bi giriş yap.
Sedolii Efile42 canım bence hiç bekleme kan tehlikeli bende sonra giderim dedim dedim bebeğimi kaybettim en azından ilaç felan verirler ve için rahat olur
GizemBeidokhti Doktora gitmek daha iyi tabi ama, çok azsa, kasık bel agrısı yoksa ve devam etmiyorsa kanama, normalmiş . Bendede olmuştu 5.haftada
Efile42 GizemBeidokhti bi anda sıcak geldi hissettim cok aşırı koyu değil cok acıkta değil suan oldu seninkidemi5 haftaydı
Cocuk1 Efile42 çok ayakta kalınca, ve ayıptır söylemesi doktorda aynısı dicek sormuştu çinkğ bende de öyle durum olmuştu, ilişkide zorlanmaktanda olabilir hamilelikte öyle sıkıntı demişti
Sedolii Efile42 düşük tehlikesi olanlar için yada kanaması gelan olanlar için progesteron veriyorlar canım genelde
Umutherdaimvar Efile42 acile gidin en azından. Hamileyim kanamam var dediğinizde betanıza kanınıza bakıyorlar düşük önleyici iğne veriyorlar progestan verebilir düşük olup olmadığından siz emin olamazsınız. İmkanınız var ise doktorunuzu arayın ama o da ultrason muayanesi yapmadan emin olamaz
tugcebyl Efile42 Benim doktorum lekelenme bile olsa söyle demişti bence doktorunuzla paylaşın düşük sırasında ağrı oluyormuş her ihtimale karşı önlem almakta fayda var
Efile42 tugcebyl yurtdısından geldim trye öyle bi doktorumda yok daha izine geldim .. bilmiyorum valla ya allah ne hayırlıysa onu versin
duyguyilmaz Benim bildigim kirmizi kan yerlesme kanamasi degil dusuk belirtisi uzak muzak risk almaya deger mi. Tam tutunma evresinde Allah korusun.
Cansumeryem Bel ve kasıklarda ağrı yoksa eğer yerleşme kanaması olabilir bende olmadı ama olanlar çoğunlukta
Efile42 Cansumeryem bel ağrım vardı baştan vardı bu aralar biraz iş şu bu ypruldum ama şuan bi ağrim yok bugun hiç yoktu