Fatosduzgun55 çok geçmiş olsun canım. İnşallah bu aşamada kalır. Benim de ilk hamile kaldığımda açlık şekerim 105ti. Kiloluyum ben de. Hamile kaldığımdan beri yapay şekeri (glikoz, fruktoz şurubu vs.) hayatımdan çıkardım, paketli bir şey yemiyorum kilo da verdim düzenli yürüyüş de yapıyorum ama korkuyorum :(