Sehnazzzzz_25 seker yuklemesıne gelince benım aıleden gelen seker hastalıgım ve fazla kılom var dr kesınlıkle yaptırmam gerektıgını soyledı. Yapdırmaya gıttım ılk aclık kanıma bakınca dırekt yuksek cıkdı tokluga bakmaya bıle gerek yok dıyıp benı once dahılıyeye sonra dıyetısyene yolladılar... dıyetisyenle 8 hafta devam eddım suan bırakdım evde kendım uygulamaya calısıyorum dogumuma 29 gun kaldı🤲 hepımız sag saglım kavusalım inşallah