Ay-Bek GizemSckn Amin inşallah canım. Şimdi üçüncüye hamileyim şimdilik sıkıntı yok. inşallah da olmaz çok yoruldum.
GizemSckn Kızlaar film çekildim sonunda bugün... iyiki anestezi almışım çook şükür sıkıntısız bitti hiç bişey hissetmedim 😊 Sadece bende kanama oldu sonrasında öğlen film çekildim akşam 10oldu şu anda azaldı kanama.Normalmiş 3 güne geçer dedi doktorum bir antibiyotik ve ağrı kesici verdi herhangi bir iltihaplanmaya karşı... Şimdi beklemek kaldı 👼🏻💗🙏