Senaysn Arkadaşlar Kayseri de önereceğiniz insanı strese sokmayan sakinleştiren herseyi açıklayan ve arayınca ulaşabileceğim doktor öneriniz var mi. Kars ın ilçesindeyim ve doktor olmadığı için Kayseri ye geleceğim annemlerin yanına ama daha önce hiç gebelik dolayısıyla doktora gitmedim. Lütfen bildiğiniz varsa yardımcı olur musunuz 🥰🤗😍😘
Sinem321 Senaysn canım ben hüma hastanesi cahit beye gidiyorum ve işinde baya iyi olduğunu duydum benim de ilk gebeliğim herşeyi de gayet güzel açıklıyor ben memnunum
Sevmelinsan Senaysn merhaba bende gebelik yok ama ben Erciyes kartal da Bihter hanıma gidiyorum çok iyi doktor birde zerrin hanım var adını çok duydum
Senaysn Maviss1 ilgisi alakası Nası canım ben çok pimpirikli bi insanım bide ilk gebeliğim olduğu için beni sakinleştirmesi çok önemli 🤦♀️
Maviss1 Senaysn benimde ilk gebeliğim brn ilk başta devlete gidiyordum çok ilgisizdi doktor o yüzden cahit beye gitmeye başladım çok ilgili senin sormana bile fırsat vermeden herşeyi açıklıyor yönlendiriyor ben çok memnunum
Senaysn Maviss1 rabbim sağ Salim kucağına almayı nasip etsin insallah canım benim. Çok sağol bilgilendirdiğin için 🤗
Gamzeozdenn Acıbademde Mustafa Taş a gidiyorum çok ilgili bilgili bi doktor istediğiniz zaman arayabiliyosunuz ne sormak isterseniz her sıkıntıda yardımcı oluyor
11Nisan Memorial Hastanesi - Nilgün Avşar Benzer 👌🏻 Bir arkadaş, kız kardeş gibi. Çok yardımsever ve samimi. 🥰
Suveydaa Senaysn Tekden hastanesinde Gülcan hanım var canım, gerçekten çok ilgili ve güler yüzlü bi doktor.
SbnmTlg Suveydaa Ben onun hakkımda hiç iyi şeyler duymadım. Bi yakınım o doktor yüzünden canından oluyordu neredeyse. Bebeğini kaybetti.
11Nisan Senaysn ben biraz zor hamilelik yaşadım. Ama Nilgün hocam sayesinde hepsini atlattım, çok şükür 🙏🏻 Tavsiye üzerine gitmiştim ben de. İyi ki de gitmişim.