Nesexx Nefesimmm ben vajinal kullandım Allah a şükür bir sorun olmadı çalıştığım için yan etkisi fazla oluyor vajinal kullan demişti doktorum
arzu_glyprk Mehtapakgl doktorun bilgilendirmemesi yanlış olmuş. Eğer arama imkanınız varsa arayıp sorun bence
MrsCakmaktas Nefesimmm mesela bende kan pihtilasma sorunu cikti ondan kalbi durmus ilk bebegimin suan hergun gobegimden igne vuruluyorum
Nefesimmm MrsCakmaktas aaa ben hiç arastırmadım neden oldugunu .saglıgı nasıl peki bebeginin .zor olmuyor mu karnından
MrsCakmaktas Nefesimmm suan 21. Haftadayiz gayet iyi gidiyor simdilik valla zor degil desem yalan olur ama bebegimin yasamasi icin katlaniyorm zaten aliaiyorsun bir sure sonra
Grlrrr Nefesimmm Beni hep uyutuyordu saçmalıyormuşum kocam öyle diyordu pek hatırlamıyorum ama. Sarhoş gibi oldum ben
Nefesimmm Grlrrr cok değişik canım ya bnde hiç bi etki olmamıstı uyku yapar yazıyordu bn tam tersi uyuyamıyordum
Zilan__zilan Nefesimmm ben vajinadan koydum uyudum uyandığımda bacağımdan kanlar akıyodu sanki ondan olmuş gibi oldu. O kadar pişmanım ki keşke ağızdan alsaydım
Ftmrmzn Zilan__zilan progestan 100 mg ağızdan alıyorum ben etkileri çok fazla öldürdü beni vajinadan koyucaktim bugün su mesajı gördükten sonra nasıl koyayim simdi ben
Ftmrmzn Nefesimmm bugun saglik ocagina gittim bulantim cok diye doktor vajinadan al dedi kendi doktorumda dedi ama ben cesaret edemedim aklima senin gibi boyle sorular takildi ne yapacagimi bilmiyorum gercekten mahfetti ilac beni
Nefesimmm MrsCakmaktas yaşasınlar yeterki analık böyle bişey sanırım rahime düştügü an baslıyor .rabbim hayırlısıyla kucagına almayıda nasip etsin canım. inşallah o kadar oluruz
MrsCakmaktas Nefesimmm amin cumlemiz insaallah. Yani her kalbi duran bebek kan pigtilasmasindan olmuyor benm doktorum ilk basta muhtemelen stresten olmustur ilk gebeliklerde cok rastlaniyor ama tedbir amacli bakalm demisti o sekilde ogrendk.
Ftmrmzn Zilan__zilan 7+4 deyim cok sukur bi sıkıntı yok önlem olsun diye verdi ilk gebeliğin cunku o ilac zaten 100 mg lık az ama benim cok midemi bulandırıyo
Nefesimmm MrsCakmaktas dogru diyorsun cok iyi yapmış doktorun bize bisey diyen olmadı .şimdide 15 gün olacak duymadıgım aklım hep onda
MrsCakmaktas Nefesimmm allaha emanet hic bisey olmaz korkma stres yapma bnm etrafmda ilk bebegini kaybetip ikinciyi saglkli doguran cok oldu Rabbim hayirla kucagina almayi nasip etsn :)