Syka7 Nesliiiiiiiii yaa sizdemi tuhaflık var kız doğurursanız şaşırmam 😂😂 diğer postlarda da gördüm hep tersi olmuş sizde🙊😂😂😂
Nesliiiiiiiii Syka7 korkmuyor değilim bende😂😂 9 ay erkek denilip kız doğurmuş birisi benimde başıma gelirse şaşırmam herşeyimizi hazırladık kapı süsüne kadar 4 haftamız kaldı bakalım😂
Syka7 Nesliiiiiiiii ayy canım benim nasip valla doğurunca mutlaka yaz kızmı erkekmi bi tuhaflık var bu işte 😂 sağlıcakla doğsun inşallaaahh ❤️
Sahika3 ariyaliyya valla ilk kez böyle bir soru duydum ne başkası sormuştu ne de ben doktora sordum😁 o da söylemediğine göre bir sıkıntı yoktur heralde siz niye soruyorsunuz ki
Nesliiiiiiiii ariyaliyya o sürekli değişiyor ki çok su içtiğim için beyaza yakın az su içsem sarılaşıyor idrar rengi hep aynı olmazki😂
Nesliiiiiiiii Lsbebisim yok canım kesinleşmeden sölemicem dedi hep kordon aldı bacak arasına detaylıda öğrendim artık 😀
Syka7 aslikls3 doktorcuma bidaha sorucam 😒oda hurafe ozaman ay hiç bişeye inanmıyorum doğurana kadar 😂
Nesliiiiiiiii Syka7 aminnn hepimizin ki🤲🏻 Yazarım tabiki öle bişey olsa zaten eminim çok dikkat çekici bi post olur😂