Syka7 Kızlar kalp atışı 140 ın altında olan bebekler erkek oluyormuş 140 ın üstü kızmış doktorum söylemişti ama ne kadar doğru bilemiyorum
Deletedmom0810 Syka7 benim İlk kalp atışlarını duyduğumda 140’tı 7. Haftada, 11. Haftada 145ti kız olduğunu öğrendik ☺️
Syka7 Popcap yanlız ümitlendirmek istemem ama doktorum demişti yanılıyor olabilir en doğrusu 5. Aylık olana kadar beklemek en kesin sonuç 🤣😇
Syka7 Popcap kalp atışını dinlediğin zaman doktoruna sor canım ben daha duyamadım kalbini doktorum dinletmedi küçük zarar görür diye 6. Haftamda gitmiştim 10. Haftamda çağırdı işte ozaman duyucam inşallah
Syka7 Deletedmom0810 doğruluk payı var ozaman 🥰 çünkü benim yakın arkadaşımın oğlu olucak 140 ın altındaydı kalp atışları
Syka7 Nesliiiiiiiii yaa sizdemi tuhaflık var kız doğurursanız şaşırmam 😂😂 diğer postlarda da gördüm hep tersi olmuş sizde🙊😂😂😂