Hebun56 amin canım inşallah sen dua et inan oluyor ben o halde kanamam varken çok tepki aldım ama odasını aldım giysilerini tamamladım herkes ölücek gözüyle baktı ben inandım çok dua ettim ve psikolojimi olabildiğince olumlu tutmaya çalıştım çünkü miniklerimiz gerçekten hissediyor kanaman durdu mu senin serklaj yaptılar mı şimdi