Hebun56 canım 16.haftadan beri kanama geçiriyorum oluyor gidiyorum yatıyorum durduruluyor evime dönüyorum 25.haftada oğlum gelmeye kalktı çok uzun süre hastane de yattım o süreç bana geçmek bilmedi açılma yoktu bende kasılma ve kanama vardı nstde sancılar 120 lerdeydi oğlumun küvezi bile hazırdı ve doktorum artık herşeye hazır ol dedi biz 34 ü bitirdik bile çok şükür rabbim evladını hayırlısı ile sana bağışlasın 🙏🏻