Zehra321 doyma hissi bence kesinlikle kaybediliyor. Hamilelikten önce resmen yemek yemeyi canım istemiyordu bütün günü 1 öğünle geçirir başka ağzıma lokma sürmeyen bir insandım. Hamileliğim başladığında ise 1 öğünle kalmasını geçtim zaten beslenmem gerekiyor fakat ben hep ağzımda birşeyle gezer oldum. Birde hiç midem bulanmadı o bulantıları yaşayanlar kilo bile veriyormuş ben hamileliğe dair hiç kötü bişeyde yaşamadım sürekli yedim. Çok sinir bozucu ama gerçek. 😁