Zehra321 Hamilelikten önce gün içerisinde bu kadar yesem uyuyamazdım. Ama suan sanki midem bomboş , ağzımın tadı yok. Anlam veremiyorum neden hamilelikte doyma hissi mi kaybediliyor ? 4 aylık gebeyim
Selintetik Zehra321 aynen benimde öyle sanki hep açım ama şu sıralar durdu kaç haftalık hamilesin canım
Denizincani Zehra321 iki saatte bir yemezsem elim ayagim titryor 😏 maalesef ki ama buna ragmen gobegim cok yok kilo aldm ama tum wucut 28 haftaligim bu arada
Denizincani Zehra321 iki saatte bir yemezsem elim ayagim titryor 😏 maalesef ki ama buna ragmen gobegim cok yok kilo aldm ama tum wucut 28 haftaligim bu arada
Denizincani Zehra321 iki saatte bir yemezsem elim ayagim titryor 😏 maalesef ki ama buna ragmen gobegim cok yok kilo aldm ama tum wucut 28 haftaligim bu arada
Zehra321 Selintetik 16 😏 çoğu zaman açlığımdan değil ağzımın tadı olmadığı için bişeyler atıştırma zorunluluğunda bulunuyorum. Yoksa midem bulanır diye
Selintetik Zehra321 hahah aynı ben 🤪🤪 bende öyleyim 17+6 ama geçti benim okadar sık olmuyor fazla almadım kilo almasın bence
Nuraslanklc Zehra321 geçmeyecek😂artarak devam edecek doya doya yeyip içtiğimiz başka bi dönem yok can boğazdan gelir beyaz ekmek ve tatlı tüketme yürüyüş yap yeterki ne yersen ye bacım😅aç kalmak iyi değil hamilelikte sonra elin ayağın titreyecek
Zehra321 Denizincani benim karnım çıktı bide göğüslerim büyüdü. Gece dahi iki üç saatte bi uyanıyorum illa bi meyve ısıracağım bir parça dahi olsa ☺️
Bsra_95 Zehra321 geçti ama 1hafta 2hafta öyle cok işyahlıydım simdilik durdu canım. Ama bu donem de yemiyim diye zorlasan bile mutfak da bulursun kendini 🤩😀
Zehra321 Nuraslanklc tatlıdan çok soğudum zaten ama ekmeksiz doyamıyorum 🤣 tam buğday alacağım bundan sonra o daha doyurucu hemde daha masum 😁☺️
Nuraslanklc Zehra321 uno nun ekmekleri çok güzel😋😋 bende 17. Haftama kadar tatlı yiyemeyip kilo almamıştım sonra canım istemeye başladı o zamandan bu zamana aldım 13 kilo🤣şimdi yiyemiyorum tabi aklım başıma geldi geç olmadan