Nuraslanklc bende tavsıye uzerıne ebebekden aldım.. bende sızın gıbı dusunerek duz renklerınden degil... renklı ve uzerınde desenlerı var. Sepet besık aldım yatak odam ıcın onun içerisine cuk oturdu.. beşiği salona mutfaga tasımakdansa sadece reflü yatagını goturup getırmek daha mantıklı geldı. Kullanan bırkac tanıdık var cok memlunlar ınsallah bızde uşak dogunca memlun kalırız