ballicoreklerim aslında zaten odaya geçişi bebek ve anne arasında ki güven ve doyum oluştuğunda öneriyorlar yani 1 sene sonrada olabilir 2-3 sene sonrada ikiz olduğu için kardeş kardeş yalnız hissetmezler sende biraz daha hızlı olur belki 🥰 acele etme tabi doğru zamanı bekle oda yapılır asıl mesele onların ve senin ne hissettiğin ❤️